keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Shoutout to Organic Shop

IMG_0648Heipsu! Mä lomailen koulusta vielä tän viikon, mutta ensi maanantaina olisi sitten taas aikaiset herätykset odottamassa. Tai no oikeastaan vaan parina aamuna, koska sitten oisi vihdoin Nizzan reissu edessä!! Joululoma on mennyt tosi laiskasti. Itse jouluna olin Kuopiossa, mutta muuten aika lailla kotona ja töissä hujahtanut aika. Mulla olisi hirveesti vielä koulujuttuja ja deadlinet häämöttää nurkan takana... Ja ylppärit vielä kaiken lisäksi ihan parin kuukauden sisällä, oi voi. IMG_0642Lähetitte kivasti kysymyksiä kysymyspostausta varten, ja mulla oli tarkoitus jo kuvata se Thaimaassa. Se kuitenkin vähän nyt jäi, mutta sekin tulossa ihan piakkoin ☺  Nyt halusin kuitenkin esitellä pari joululahjaa. Tämä ei siis ole mikään yhteistyöpostaus, vaan ihastuin näihin tuotteisiin heti! Nämä orgaaniset ja luonnonmukaisesti tuotetut tuotteet ovat ensinnäkin niiiin hyvän tuoksuisia. IMG_0633Mä oon ollut vähän skeptinen orgaanisia shamppoita ja hoitoaineita kohtaan. Viimeiset kokeilut jollain vastaavilla on jättänyt rasvaisen oloisen tukan tai hoitoaine tehnyt vaan karhean takkutukan. Mutta tämä hair mask oikeasti teki hiuksista silkkiset. Lempparini on kuitenkin tuo vadelmainen kuorinta. Se on koostumukseltaan ihan kuin vispipuuroa. Niin hyvän tuoksuista, että melkeimpä tekisi mieli syödä.
Suosittelen oikeasti kokeilemaan☺IMG_0624

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti