keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Prom

"Parempi myöhään kuin ei milloinkaan", eikös se niin mene?
Nelivuotisen lukioni takia tanssittiin sitten viime viikolla Wanhojentansseja. 

IMG_9949IMG_9836 2Kuten varmasti monille, wanhojentanssit ovat olleet kauan odotettu päivä pikkutytöstä asti. Ensimmäisen kerran taisin mekkojakin katsella jo neljä vuotta sitten. Oman mekkoni sain reilu kuukausi sitten Kiinasta ( ebaysta tilattuna). Sain ihan älyttömästi kehuja ja olin enemmän kuin tyytyväinen mekkooni. Juuri mun tyylinen! Perinteinen kermakakkumekko ei ole koskaan ollut mun juttu. Myös hiuksissa halusin erottua muiden nutturoiden keskeltä. Ennen koululla olevia tansseja kampaaja kummitätini teki kampauksen. Perjantai aamukiireessä sitten äitin kanssa hampaat irveessä yritettiin loihtia jotenkin siedettävää kiharakasaa. IMG_9893 2wanhatTanssit mua ei jännitänyt ollenkaan. Meillä oli pieni, mutta ihan mahtava porukka kasassa ja tanssit vedettiin huumorin kautta. Mulla oli ihan älyttömän hauskaa ja jälkeenpäin noita videoita ja kuvia katsellessa huomaakin että nauroin ja hymyilin koko ajan. Tosi nopeesti ne sitten tulikin tanssittua ja vähän haikea fiiliskin noita joka torstain harjoituksia kohtaan. vanhat2vanhat1Meidän luokalta loppupeleissä tanssi ihan vain muutama. Monella oli koulun tai luokan ulkopuolinen pari, kuten minulla ihana espanjalainen ystäväni. Suurhalilla tansittujen tanssien jälkeen lähdettiin porukalla syömään Santa Fe`hen ja myöhemmin illalla jatkoille Tivoliin. Tanssin itse tanssit korkkareilla eikä monien tuntien tanssahtelujen jälkeen tuntunut yllätävä kyllä miltään vetää vielä 12cm koroilla yökerhon tanssilattialla aamu kahteen. IMG_9665IMG_9757 2Tanssiko kukaan mun lukijoista nyt kanssa? Millaset fiilikset jäi? Minä suosittelen kyllä ainakin kaikille niille kenellä vielä tanssit edessä että otatte ton kurssin! Vaikka normaalisti ei olisi se porukan innokkain lantion heiluttaja, niin toi on ihana kokemus, lukion kohokohtia ☺IMG_9942IMG_9951

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti