sunnuntai 11. lokakuuta 2015

TanStore

IMG_9401Heippa! Pitkän hiljaiselon jälkeen palaan tänne hieman tummepana, hehe. Tosiaan sain mahtavan yhteistyöehdotuksen TanStoren kanssa. TanStoren verkkokaupasta saa solariumkosmetiikaa, itseruskettavia, aurinkorasvoja, öljyjä, huulirasvoja... Mulla on espanjanrusketuksista enään vain muisto jäljellä, joten halusin kokeilla St. Morizin moussea. Mulla on aikaisemmin vuosia sitten ollut kyseisen sarjan itseruskettavaa mutta rasvan muodossa. Moussea tämän kokeilukerran jälkeen suosittelen ehdottomasti. Levitys oli helppoa koostumuksen ansioista, eikä värikään ollut liian tumma. Moussesta on olemassa tummempaa sävyä, mutta melkeimpä sanoisin, että suomalaiselle iholle tuo medium on parempi, ellei halua överiä värikerrosta. IMG_9349Tilaukseen lisäsin myös hanskan levitystä helpottamaan. Hanskaan olin kuitenkin hieman petynnyt. Hanska pyöri levittäessä vähän turhan helposti kädessä. Muuten suosittelen jonkunlaista apuvälinettä itseruskettavan kanssa leikkiessä. Olen itse nimittäin sen virheen pariin kertaan tehnyt, että sormilla olen lähtenyt levittämään. Siitä ei ainakaan mun kohdalla tullut kun epätasaista ja raidallista jälkeä. Toinen tärkeä juttu ennen levittämistä on oman ihon kosteutus. Mulla ainakin talvea kohden ihokin kuivuu, eikä rusketus näytä hyvältä rutikuivalla iholla. St. Morizin tuotteita kuitenkin suosittelen teille lämpimästä, ja toki muitakin merkkejä TanStoresta löytyy. Käykäähän kurkkaamassa jos kesän  hävinnyt rusketus masentaa. http://www.tanstore.fi/PicMonkey CollageValmis lopputulos                                                       Ennen itseruskettavaa

2 kommenttia: