keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Kesän viimeiset

9999kesä22999999999 Heippa! Tässä taitaa olla vikat kesän asukuvat. Olin ihan innoissani ensimmäiset kouluviikot, kun pärjäsi vielä crop topeilla ja hameilla. Tänään otinkin jo nahkatakin käyttöön ensimmäistä kertaa. Kouluun palaaminen ei alkanut ihan niin rennosti mitä odotin. Pitkät päivät pamahti heti eteen, jonka lisäksi pian alkaa iltalukiossa espanjankurssit. Päättötyökin painaa päälle kaiken maailman esseiden joukossa. Mulla ois huomenna työhaastattelukin. Pitäkää peukut pystyssä, mä niin haluan sen työn! Kieltämättä pieni burn out pelottaa, varsinkin kun vähitellen pitäisi joulun jälkeisiin kirjoituksiinkin valmistautua ajoissa. Tää mun blogikin on hieman viime viikkoina kärsinyt, mutta yritän päivitellä tännekin aina vaan kuin ehdin. Tarviin kuitenkin vastapainoa koulun lisäksi arjen keskellä ja tää on just sitä mistä tykkään. Huomenna onneksi helppo päivä, eikä tälle illalle ole kasaantunut koulujuttuja. Voinkin hyvillä mielin pyhittää illan ensitreffit alttarilla aloitusjaksolle, joka jäi eilen näkemättä. Oletteko te seuranneet ohjelmaa? Mä yllätyin niin positiivisesti siitä ensimmäisestä kaudesta!

2 kommenttia:

  1. Pihla mitä sä kirjotit aupair perheille noihi henkilökohtasiin viesteihi jos alotit keskustelun? Mä oon iha hukassa että mitä mä kirjotan :(

    VastaaPoista
  2. Moi! Tuu juttelee mulle facebookissa, siel vähän helpompi auttaa :)

    VastaaPoista