maanantai 10. elokuuta 2015

Back to BCN

IMG_8898IMG_8878Heippa! Mites siellä on sujuttu viikonlopusta? Weekend Festivaaleista aletaan jo täällä päässä pikkuhiljaa toipua sänyn ja white collar sarjan parissa. Anyways saatan ehkä päivitellä tännekin kyseisiltä festareilta puhelinkuvia,  mutta tähän väliin hypätäänpäs kuukausi taaksepäin näiden Barcelonakuvien pariin. Kieltämättä vähän ikävä noita maisemia, mutta onneks nyt viimepäivinä aurinko on tullut esille tännekin. Mulla ei sen mielenkiintoisempia tarinoita tuolta BCN viikonloppureissulta ole kerrottavana. Ne pari päivää meni aikalailla vaan kierrellessä, kahviloissa ja ravintoloissa ramppaamisessa ja sitten mun perheen ja mun host perheen tutustumisessa. Ihan älyttömän kiva reissu oli kyllä ja tietenkin oman perheen näkeminen. Sunnuntaina päivällisen jälkeen jätin mun perheen jatkamaan lomailuja ja itse olin valmiina nukkumaan lasten kanssa takapenkillä seuraavat neljä tuntia takaisin Valenciaan ja arkeen. 
Onko Barcelona teille tuttu kaupunki ja oletteko bongailleet tuttuja maisemia näistä kuvista? ☺IMG_8855IMG_8874IMG_8880

1 kommentti: