torstai 9. heinäkuuta 2015

Sunny Barcelona

IMG_8836 IMG_8832 Heippa! Niinkuin aiemmin kerroinkin niin mulla oli viime viikonloppuna Barcelonareissu. Perjantaina oltiin vielä tyttöjen kanssa altaalla, kun havaihduin että puolentunnin päästä pitäis mennä bussiin ja pakkaukset, oma valmistautuminen ja kaikki tyttöjen suihkuttamisesta märkien uikkareidenlaittoon narulle, sun muut pienet asiat pitäisi ehtiä. Aloin hopuuttaa tyttöjä uimapatjojen päältä ja jotenkin ihan supernopeesti ehdin tehdä kaikki ja juoksin bussiin sormet ristissä toivoen että kaikki tavarat tuli mukaan. Juna oli myöhässä joten ehdin ostaa juomista, ( hellettä oli lähes 40 astetta) ja ihmetellä junalippua. Must on tullu jo oikeesti aika pro ulkomailla liikkuja, enkä oo enään niin eksyksissä kaikkien lentokenttien, juna-asemien sun muiden kanssa. Juna lähti kohti Barcelonaa noin puoli kuuden aikaan ja siinä sitten olikin istuskelua lähes neljä tuntia edessä. IMG_8827Barcelonan suunnalla oli mun äiti ja iskä mua vastassa ja siitä lähdettiin heidän hotellille. Matkan varrelta starbucksin edestä napattiin mun sisko mukaan. Nauroinkin että kunnon basicturistityttö frappuccino kädessä. Mun tavarat hotellille jätettyä lähdettiin etsimään hyvää ravintolaa. Siinä tortilloiden ja mansikkamojitojen äärellä vaihdeltiin menneiden viikkojen kuulumisia. Ruuan jälkeen käytiin vielä siskon kanssa Häagen - Dazs jätskikahvilassa. Voisin melkein sanoa että päihittää jo melkein ben&jerry`sit. Seuraavana lauantaiaamuna iskän lähdettyä koulutukseen suunnattiin äitin ja siskon kanssa meidän Barcelonan vakkariravintolaan Petit Pottiin brunssille. Kuten ylläolevasta kuvasta voi päättelläkin, aamupala oli ihan sairaan hyvää. Mun host perhe ilmoitti suurinpirtein aamuapalan aikoihin, että ovat nyt matkalla Valenciasta Barcelonaan ja sovittiin Tavernatreffit meidän perheen kanssa illalle. Päivä oli tuolla ihan super kuuma! Ja shoppaillakaan ei jaksanut tuntia enempää, koska sovituskoppeihinkin oli valehtelematta puolentunnin jonot... Iskän palattua koulutuksesta lähdettiin mun host perheen hotellille heitä vastaan ja suunattiin kauppahalliin ja kahville. Ei mua oikein edes jännittänyt miten nää "mun kahden perheen" kohtaaminen sujuisi. Hyvin tulivat juttuun ja oli ihana kuulla miten ihanasti mun host perhe puhui musta mun porukoille, että olen lapsille hyvä roolimalli ja heille tosi tärkeä ja rakas ♡ Myöhemmin noin yhdeksän aikaan lähdimme vielä yhdessä illalliselle ja siitä sitten drinkeille ja nukkumaan. 
IMG_8893IMG_8817

2 kommenttia:

  1. Päiväsi kuulosti mukavalta! Mistä toi ihana hattu ja kaunis paita on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä se kyllä olikin!:) Hattu brandy melvillestä ja paita pull and bearista :)

      Poista