lauantai 25. heinäkuuta 2015

Enamorado

IMG_8937IMG_8946Hola! Pari iltaa takaperin päätin napata frozen jukurtti hakureissulle kameran mukaan. Onneksi otin, koska nää maisemat oli ikuistamisen arvoisia. Tosta frozen jukurtista tuli mieleen, että pitää tänää vielä käydä hakemassa vika " una mediana con mini oreos y chocolate blanco".  Haha oon rampannu siel tän kesän aikana liian monta kertaa ja myyjät aina jo naureskelee että muistaa jo ulkoa mitä haluan. Tosiaan vika päivä tänään... Eilen oli vähän haikee fiilis enkä halunnu lähtee edes juhlimaan, vaan jäin mielummin rannalle aamuun asti juttelemaan ja ihastelemaan tähtiä.  Torstaina olin tyttöjen kanssa tutustumassa Valencian yöelämään ja aamuseitsemään asti tanssittiin bailandoa...Rupee tää väsymys painaa pikkuhiljaa päälle koska ens yönkin vietän autossa matkalla Alicanteen. IMG_8950IMG_8934Ajatukset on tällä hetkellä niin sekaset, että tuntuu tosi turhauttavalta yrittää kirjoittaa mitään järkevää teksiä tänne. Mun matkalaukku on valmiina ja check in tehty etukäteen, kaikki on valmiina kotiinpaluuta varten paitsi oma mieli. Mä en halua kotiin. Mun host perhe on puhunu tällä viikolla paljon mun lähtemisestä. Tytöt on herättäny mut halauksin ja hokenu että ei halua että lähden ja että kuinka paljon ne rakastaa. Tai sitten illalispöydässä ens kesästä puhuminen ja kun vanhemmat sanovat, että tulee olemaan mahdotonta löytää yhtä ihana, rakas ihminen hoitamaan heidän lapsia ja jakamaan koti. On se aika vaikeeta sanoa hyvästi niin ettei tiedä milloin enään palaa... IMG_8933IMG_8941Mulla on tosi paljon keskeneräisiä postauksia ja yksi videokin tästä Espanjankesästä muokkausvaiheessa, joten toivottavasti jaksatte katella näitä maisemia vielä jonkin verran. Asupostauksia yritän laittaa enemmän sitten Suomen puolelta, koska mulla ei oo täällä oikein ollu ketään kuvailemassa ja beach lookki everyday ei oo ehkä ollu se kaikista ikuistamisen arvoinen. Mutta mä yritän nyt nauttia tästä viimeisestä päivästä ja laitan sormet ristiin, etten ihan kokonaa itke silmiä päästä lentokentällä... oivoi. Nauttikaa te viikonlopusta ja toivottavsti sielläkin paistaa edes vähän aurinko☺IMG_8921IMG_8927

2 kommenttia:

  1. Täällä ei ainakaan kyllästytä yhtään vaan pikemminki aina ootan innolla näiden espanjapostausten tuloa!! Espanja on vaan niin ihana ja tsemppiä sulle kotiinpaluuseen <3:)

    VastaaPoista