lauantai 11. huhtikuuta 2015

Haaveilua

kollaaaaaasi Heippa! Meinasin kirjoittaa otsikoksi shopping list, mutta luultavasti suurinosa jää näistäkin vain
haaveiluksi enkä saa kaikki haalittua omaan kaappiin. Tiedättekö miten kamalaaa on kun postiin tupsahtelee h&m:n kevätkuvastoja ja sitten vielä vahingossa eksyt katselemaan nettikauppojen uutuuksia. Tää on ihan ittensä kiduttamista kun löytää niin kivoja, oman tyylisiä vaatteita ja mielessään suunittelee asukokonaisuuksia, mutta sitten muistaa että tilillä sattuu ehkä olemaan juuri ja juuri kahviraha viikonlopulle. 
Blogeista saa yleensä sellaisen kuvan, että rahasta ei ole ikinä kiinni, vaan aina esitellään uusia hittikenkiä jotka "hetkenmielijohteesta" joku taas tilasi. Erilaisia merkkilaukkuja on jokaiseen asuun ja parin viikon välein postaillaan shoppailusaldoa lukioiden ihaltavaksi. Harmiksi kyllä mun blogista en sellaista voi tehdä ja joudutte nyt asukuvailuen sijasta tällä kertaa tyytymään tähän mun haaveilukollaasiin. Vitsi mä odotan kyllä ilmojen lämpenemisiä. Kesällä mun tyyli tuntuu eniten omaltani. Talvella en oikeastaan osaa pukeutua, ainakaan ihan niin miten haluaisin. Mitkä on teijän kevät/kesä suosikkivaatteet? Mä oon ihan innostunu nyt tollasista boheemeista kuvioinneista ja edelleen noi hiuskorut on ihan ykkösasusteina :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti