tiistai 25. marraskuuta 2014

Viimeiset lomakuvat

132Heippa! Niin kuin ehdinkin jo aikaisemmin varoitella siitä kuvatulvasta mitä Mallorcanreissulta tuli, ajattelin koota viimeiset julkaisukelpoiset kuvat teidän nähtäväksi. Mä en tiedä kuinka paljon nämä matkapostaukset edes kiinnostaa teitä lukioita, mutta en kuitenkaan valitettavasti voi luvata näiden loppua hetkeksi, koska yllätys yllätys Espanjaan sunnataan taas tammikuussa. Mä en muuta toivonutkaan "joulupukilta", kuin nämä lentoliput Barcelonaa, joten stay tuned pian nähdäänkin jo sitten ei ehkä niin kesäisiä lomakuvia.  Matkailusta nyt kuitenkin ihan tähän päivään... Kirjoittelen täältä sängynpohjalta. Mun syksypöpöt ei tainutkaan jäädä vain yhteen kertaan tämän syksyn aikana. Ehdin kuitenkin hoidella vähän rästiinjääneitä koulutehtäviä ja päivitellä tätä blogiakin. Mun on pitäny ottaa teille asukuviakin, mutta ulkona on ollut jo sen verran pimeää ettei niistä ole tullut yhtään mitään. Ens viikonloppuna lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja raahautua ulos kameran kanssa vielä valoisaan aikaan. ☺

4 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi! Onneksi löysin tän haha :-D ♥ Ja upeeta, että Espanjaan lähtö odottaa sua kohta. En malta oottaa sun kuulumisia sieltä. Ihanaa joulunodotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eeii et uskokaan miten ihana oli törmätä tähän komenttiin heti aamulla s-postia selailessa! Kiitos paljon ihana kuulla että odotat mun postailuja :) samoin sulle! <3

      Poista
  2. Moikka Pihla! Sulla on ihan sika kiva blogi! Ois kiva nähdä sulta lisää vaikka jotain videoita esim. meikkitutoriaalia ois kiva katella :-) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka! kiitos paljon ihana piristys tää kommentti:) hmm videot ei ehkä ole mun vahvuus mutta lupaan laittaa harkintaan :) Hyvää joulunodotusta sulle!

      Poista