sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Jacket from the 80´s

IMG_7208IMG_7224IMG_7233IMG_7228IMG_7220 Moikka! Siitä lähtien kun nää ilmat on kylmentyny oon tuskaillu vaatteiden kanssa. Hirveesti tekis mieli ostaa uus takki, vaikka äitin mielestä niitä oli jo tarpeeksi tuolla kaapissa, kun menin Nellyn sivuja näyttämään. Eilen kuitenkin siivoiltiin kaappeja ja löysin kirpparille menevästä pinosta äitin vanhan takin. Musta toi oli ihan sika kiva, just vähän sen tyylinen mitä oonkin ettiny. Kaiken lisäks toi on ihan älyttömän lämmin! Toi on aidosta turpeesta valmistettu, eli vaikka ei kauheen paksu olekkaan niin eilen illalla kun muut tärisi tuolla ulkona niin itselläni oli ihan lämmin. Iskeekö teihin tuo "luomutakki" vai suositteko nahkatakkeja?

8 kommenttia:

  1. Oi miten ihana asu, vau ! Voisin ottaa vaikka itsellekkin heti ja toi takki vasta magee onkin ;-)

    VastaaPoista
  2. Nää on tosi upeita kuvia ja oot niin upee! Ja oon katellut kans jotain ton tapasta takkia, mutta vähän pelkään ettei sopis mulle :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! (: haha mäki ajattelin et toi on varmaa ku joku pussi mun päällä, mut yllätyin positiivisesti, käy säki sovittaa jos löydät jonku kivan ;)

      Poista
  3. Mun blogissa pieni maininta sun blogista....!! :-)

    VastaaPoista
  4. eikä miten sun kroppa on noin täydelline :a ♥ tee postaus miten syöt/liikut yms, ois mielenkiintost kuulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. woow kiitos paljon!♡ Siitä postauksesta tulis aika huvittava koska en todellakaan ole mikään terveellisen ruokavalion malliesimerkki, liian monet aamut menee niin, että en ehdi edes syödä aamupalaa ja ekalla välkällä haen kaupasta vanukkaan ja kahvin XD Ja syön herkkuja silloin kun tekee mieli enkä muutenkaan tarkkaile mun syömisiä niin tarkasti. Kotona meillä syödään terveellistä ja tosi monipuolista ruokaa. Kouluruokaa en edes syö vaan otan jotain omia salaatteja tai edellisen päivän ruokia mukaan. Itseasias oon miettiny, että rupeis tarkkailee tota syömistä enemmän ihan vaan sen takia, että sais sellasta hyvää energiaa ja ihon parempaan kuntoon yms. Vettä juon kyllä tosi paljon. Ruokavalion osalta mun kroppa ei siis ole tälläinen :D Liikun kyllä joka päivä lenkkeillen ja harrastan jazz tanssia 1.5h per viikko. Peppu ja reisijumppaa pyrin tekemään muutaman kerran viikossa.

      Suurin syy varmaan on kuitenkin mun geenit, oon aina ollu suht hoikka ja normaalin painoindeksin vähän alapuoella. Enkä liho helposti, nyt kuitenkin kun oon tullu vanhemmaks ja se rasvan kertyminen rupee helpommin näkymään oon just tolla liikunnalla vaikuttanu siihen, että se "ylimääränen" on sitten lihasta, eikä sitä läskiä. Siinä oikeestaan kaikki mitä voin kertoa :)

      Poista