sunnuntai 10. elokuuta 2014

Nähdään kohta

aaaaaaaHeippa! Se ois sitten se kesäloman vika päivä... Tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee sitä nopeemmin nää kesät hujahtaa ohi. Toisaalta tuntuu myös, että joka kesä vaan paranee entisistään. Mulla on ollut ihan ikimuistoinen kesä, opin vastuuta ja rohkenin lisää, matkustin ensimmäisen kerran yksin lentokoneella, loin kymmeniä uusia ihmissuhteita vieraalla kielellä, vieitin lukemattomia onnellisia päiviä, olin treffeillä kauniissa Valencian Rio puistossa, sanoin kaikista eniten hyvästejä tänä kesänä, halasin viimeisiä kertoja ennen vuoden päästä olevia jälleennäkemisiä, Makasin pihalla aamuyöstä katsellen kirkkaalla taivaalla tuikkivia tähtiä, juhlin läksiäisiä, sukeltelin aalloissa punaisista lipuista huolimatta, opetin hassuja suomalaisia sanoja espanjalaisille, juhlin aamuun asti, näin kauneimman auringonlaskun,abeksyin ainakin kymmenen kertaa, opetin kuusi vuotiaan tyttösen uimaan ( suuri saavutus mun uimataidolta ), remontoin mun uuden huoneen, järjestin grillijuhlia, istuskelin monia monia tunteja kahviloissa ja terasseilla, opin tekemään churroja, näin niin paljon upeita paikkoja, oppin puhumaan espanjaa ja kaikista tärkeimpänä saannut niin paljon muistoja.
 Viime vikkonloppuina vietetyistä kavereiden läksiäisitä on tajunnu, että kesä on nyt ohi jaaika suunnata takas opiskeluun. näissä muutamissa kuvissa olevat kaverit suuntavat tosin opiskelemaan Amerikan puolelle. Oon niin innoissani ja onnellinen niiden puolesta ketkä uskalsivat lähteä viettämään vähän erilaista kouluvuotta, itsekin oisin ehdottomasti lähtenyt jos vaan olisi tullut tilaisuus.
Nyt pitää kyllä mennä aikasin nukkumaan, mä en todellakaan tiedä miten pystyn palautuu takas tohon arkirytmiin... aaaajpg

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. minullakin ihan kamala!! mutta tää tulee olemaan sun elämän parhaimpia vuosia, ei me kadota täältä mihinkään, nauti niistä 10 kuukaudesta! :) <3

      Poista