lauantai 12. heinäkuuta 2014

Kotona

IMG_6695IMG_6643Tänään vierähti tasan viikko siitä kun lensin takaisin Suomeen. Alkupäivien pienestä masiksista huolimatta on ollutkin ihan kiva tulla takaisin. Tää viikko onkin menny tosi nopeesti kavereiden kanssa kahvitteluilla, leffa- ja ravintolailloissa. Mun unirytmi on kyllä ihan sotkussa. Ykskin yö katoin vikoja serrano jaksoja aamu viiteen asti. Sama juttu ruuan kanssa, Espanjassa tuntu, että koko ajan vaan syödään ja illallinenkin syötiin vielä kymmenen tai yhdentoista aikaan. Nyt oon koko ajan jääkaapilla. Harmi, myös on pitäny palata siihen että aamupala ei koostu enään kakuista ja kekseistä, ehkä kroppa vaan kiittää myöhemmin, ettei koko kesä menny espanjalaisella "dietillä" haha!jjjIMG_6649 Toisaalta ainakaan nää ruokakuvat ei pahemmin terveellisemmältä näytä. Mulla on kyllä varmaan eniten ikävä Espanjasta sitä ruokaa. Vähän porukoitakin nauratti, kun purettiin mun matkalaukkua ja olin sinne hamstrannu vaikka mitä kinkkuja ja fartonsseja sun muita ruokia. Pitäis joku aamu koittaa tehä churroja, mun suurin rakkaus! Sain yllätykslahjaks mun hostperheeltä sellasen churrokoneen vikana päivänä enne lähtöä. Voi vitsi miten ihana perhe mulla siellä oli!IMG_6699

2 kommenttia:

  1. Oi ihanan näköstä kaikki! Tervetuloa takasin Suomee😊 Muute mistä oot ostanu noi lakanat ku on tosi kivan näköset?😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) nää lakanat on ihan h&m tossa linkki http://www.hm.com/fi/product/09900?article=09900-A

      Poista