maanantai 9. kesäkuuta 2014

El Perello

kkkIMG_6420Viime viikkoon mahtui vaikka mitä, grillijuhlat, graduation, perhepäivällisiä suvun kanssa, uusiin ihmisiin ja kaupunkiin tutustumista. Myös väsyneitten lasten itkua, kuumia aamupala churroja, juoksulenkkejä ja rantahiekalla kävelyä auringonlaskun jälkeen. Päivien pääteeks oon onnellisena käpertyny mun raitalakanoihin. IMG_6429hhhMun päivät on täällä aika työntäyteisiä, vaikka itse hommia mulla täällä ei edes paljon ole. Koulun ja kodin välillä ramppaamista lähinnä ja pieniä kotitöitä. Sitten ne ihanat vapaa-aika tunnit käytän yleensä täällä puolialasti hilluen disney channelin ja suklaavanukkaan kera, joita noiten jääkaappi on täynnä. Kun tuun takas kotii oon oikeesti varmaa nykyistä puolta isompi. Täällä nimittäin perus aamuapala koostuu muffinseista kekseistä ja kahvista, it`s fine by me ;)
Rakastan tätä näitten sukua, täällä perhe ja suku on tosi keskeisessäosassa. Joten oon jo näin lyhyessä ajassa päässy tosi hyvin mukaa. Serkkuja on kymmenittäin ja kaikki on tullu juttelemaan ja ottaneet osaksi perhettä. Tänäänkin on luvassa tädin kanssa shoppailureissu.
Ennen tänne tuloa olin tosi nirso ruuan suhteen, nyt oon maistanu vaikka mitä ruokia simpukoista kaneihin. Kaikki asiat vaan täällä saaa mut tosi onnelliseksi. Perheen kanssa ei oo ollu mitään ongelmia, isän kanssa lauletaan autossa jennifer lopezia ja äiti suunittelee isoisän kanssa mulle espanjalaista poikaystävää. Sitten mulla ois kuulemma hyvä syy jäädä tänne, haha!
IMG_6421

4 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa, että tykkäät olla siellä! ja aivan ihania kuvia :-)

    VastaaPoista
  2. Oi kuulostaa tosi ihanalta <3 Nauti olostas siellä ja pidä kivaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä viihtyny tosi hyvin :) kiitos paljon♡

      Poista