maanantai 16. kesäkuuta 2014

Can I Stay Here Forever

IMG_64451.jpgEilen oli jo mun toinen palkkapäivä, ihan kauheeta miten aika juoksee ja muutaman päivän päästä oon jo puolivälissä tätä reissua. Saanko vaa pysäyttää ajan ja jäädä seisomaan rannalle teidän kanssa, viileä hiekka varpaiden alla ja kultainen täysikuu päidemme yläpuolella. Oon niin ilonen, että oon saannu täältä uusia ystäviä ja mun välit perheeseen täällä on niin läheiset. Sukulaiset vitsailevatkin aina täällä että Gonza on mun second dad ja "mun" setäkin varoittelee paikallisista pojista ja yhdessä arvostellaan julkkisten ulkonäköjä espanjalaisista juorulehdistä. Ja kuinka söpöä serkkupojat olivat tehneet mulle ihan itse käsikorun! Pari päivää sitten naurettiin porukoitten kanssa vedet silmissä katastrofaalisille lastenkutsuille, jotka olin järjestäny tytöille ja niiden kavereille. En muistanutkaan miten aikaisin tyttöjen välillä syntyy draamaa ja millanen meteli lapsista lähtee, haha!IMG_64413.jpgMuutama päivä sitten tytöillä oli koulunkevätjuhla.... vähän eritasoa, kuin Suomessa! Kokonainen futis areena oli täynnä 1800 oppilaan vanhempia ja sukulaisia. Jokaisella luokalla oli omat tanssiesitykset. Siellä 15 vuotiaat pojatkin keikutti lanteita pit bullin tahtiin, enään en ihmettele miksi täällä miehet osaa niin hyvin tanssia! Samana iltana tuli tyttöjen kanssa puheeksi "Papa noel" eli joulupukki ja ne oli ihan ihmeissään, kuin kerroin joulupukin asuvan Suomessa ja, että olen nähnyt hänet monta kertaa. Tytöt tuijotti mua suu auki ihan ihmeissään, niin suloisia.
IMG_64512.jpgYhtenä iltana lähdettiin äitin kanssa shopping nightiin, eli siis kaupat olivat keskustassa keskiyöhön asti auki, ja jokaisessa kaupassa oli alkoholi ja napostelu tarjoiluja ja dj:tä pitkin katuja. Oli sika kiva kokemus, koska en enne oo tollasessa ollut. Pimeät kadut olivat täynnä ihmisiä ja osat tanssivat shampanja lasit kädessän. Kaupoissa oli myös tarjouksia, yhden ostoksen minäkin tein, yritän ottaa lähipäivinä asukuvia jos löydän jonkun kenen kädessä pysyy kamera, haha.IMG_6464

8 kommenttia:

  1. Aiiivan ihana postaus!! Lisää näitä! Oi oon nii onnellinen sun puolesta :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Lotta <3 kiva et joku odottaa näitä postauksia näin paljon!:)

      Poista
  2. Oi ku sielä näyttä nii ihanalle! Ja nuo ruuat!!♥

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Näistä sun postauksista tulee aina niin hyvä fiilis :) Oisko sun muute mahdollista tehä sieltä joku päivä sellai päivä kuvina postaus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihana kuulla! :) mun pitää katella tota päivä jutskaa ku noi vanhemmat ei hirveeti haluis että lasten kuvia julkaistaan täällä blogin puolella joten se postaus saattais olla vähän tylsä ja noilla loppu koulu just tällä viikolla ni sitä arki rutiinia en voi enää kuvata :/ mut katellaa jos joku päivä sellasen innostuisin tekee! :)

      Poista
  4. näyttää ja kuulostaa niin upeelta! nauti siellä olosta niin kauan ku voit ♥

    VastaaPoista