keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Aquí estoy

IMG_6351IMG_6371 Buenas! Tänää tuli viides päivä täyteen tällä Espanjassa, aika kuluu niin nopeesti! Tuntuu, kuin oisin ollu täällä jo kuukauden ja lauantain saapuminen tänne tuntuu jo ikuisuudelta. Lento Madridiin oli ehkä jännittävimpiä hetkiä mun elämässä. Jotenkin se lähtö oli siihen mennessä tuntunut niin kaukaiselta asialta, ja monia viikkoja aikaisemmista valmisteluista huolimatta tajusin sen vasta, kun kone aloitti laskeutumisen. Olin varmasti hauska näky koneessa kun hymyilin innoissani pepsodent hymyä ja välillä taas teki mieli itkeä, koska en tienny perjaatteessa mikä mua odottaa ja tuleeko seuraavat viisi viikkoa olemaan elämäni pahimmat vai parhaimmat.IMG_6360PicMonkey CollageOlin ihan hukassa Madridin lentokentällä ja haahuilin ympäriinsä yrittäen löytää mun matkalaukkua. Lopulta raahauduin mun 20 kilosen laukun kanssa ulos terminaalista ja siellä mua oli vastassa ihana perhe!☺ Oli niin hassua vihdoin nähdä ihmiset, joita oli tottunut näkemään vaan skypen ruudusta. Tuli vaan niin helpottunut olo, kun pääsin istumaan autoon ja tajusin, että oon vihdoin täällä! Kävimme kiertelemässä vähän Madridin kaupunkia ja syömässä tapaksia ennen hotelliin menoa. Jo ekana iltana rakastuin espanjalaiseen ruokaan. Mulla ei vieläkään oo aavistustakaan kaikkien niiden ruokien nimistä mitä oon täällä kuola valuen maistellu. Sunnuntaina kierreltiin vähän lisää keskustaa ja vierailtiin ihan sika hienossa Prado museossa. Suosittelen kyllä kaikkia Madridissa poikeavia siellä käymään vaikka ei muuten taiteesta niin olisikaan kiinnostunut. Museokierroksen jälkeen oli luvassa vähän lisää tapaksia ja vierailu perheen isän vanhempien ja serkkujen luona, jonka jälkeen alkoi reilu kolmen tunnin ajomatka tänne Valenciaan.
 IMG_6370IMG_6373IMG_6372Täällä nämä ekat päivät on menny aikalailla ympäristöön ja perheeseen tutustumiseen, koulun ja kodin välillä ramppaamiseen. Pienestä asuinalueesta huolimatta oon viihtyny täällä tosi hyvin ja kaikki keihin oon tutustunu on ottanu tosi ystävällisesti vastaan.  Tytöt ovat niin kilttejä ja ihania lapsia, etten parempaa ois ikinä osannu kuvitella. Just tällä hetkellä tuntuu etten haluis pitkään aikaan palata kotii...

3 kommenttia:

  1. Hei, sinulle olis haaste mun blogissa!:)

    http://zenpulaw.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja mahtavaa et oot saanu noin hyvän aupair-perheen! :) En malta oottaa et postaat taas lisää sieltä😌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihan kuulla! <3 totta oon niin onnekas :)

      Poista