lauantai 3. toukokuuta 2014

Vaput ja ostokset

Moikka lukijat! Nyt on vaput vietetty, ainakin täällä suunnalla juhlat on jo juhlittu ja monet simapullot juotu. Keskiviikkona olin kunnon kotikissa kun muut lähtivät juhlimaan. Kaveri yritti houkutella ulos, mutta vedinkin yöppärin päälle ja vietin väsyneenä vappu aaton serranoitten ja herkkujen parissa. IMG_5954IMG_5974mekko ginatricot // bandeau ginatricot // kengät din sko

Torstai aamuna sitten pakkailtii tyttöjen kanssa parin päivän Helsinki reissulle. Tarkoitus oli yrittää löytää illalla jotain menoa jostain ja perjantaina sitten mennä shoppailemaan. Mua harmitti ihan hirveesti se ilma... Sato vähän väliä eikä juhlioita illalla paljon kaduilta löytynyt. IMG_5979paita bik bok IMG_5957Kävästiin iltapäivällä tyttöjen kanssa Coloradossa syömässä, samalla kun odoteltiin, että sade loppuisi. Se ruoka oli ihan taivaallista! Suosittelen ehdottomasti, tosin mun baby ribsit tuli maksamaan 26 euroa, joten reissun muut ruuat syötiinkin sitten mäkissä...haha! IMG_5972IMG_5982Paita mango IMG_5976paita bik bok // shortsit h&m

Ilmasta huolimatta meillä oli loppujen lopuks ihan älyttömän kiva ilta ja yö. Löydettiin Kaivopuistosta vähän uusia tuttavuuksia ja loppujen lopuksi meidän kolmen hengen huoneeseenkin änki vähän lisäväkeä lattioille nukkumaan. Perjantai aamuna kuitenkin parin tunnin yöunilla jaksettiin lähteä kaupoille ja löytyhän sieltä muutamia vaatekappaleita Espanjaan...  Mun host mami juuri laittoikin viestin, että ne valmistelee mun huonetta, tässä kuussa jo lähtö APUA!

Miten te vietitte vappua? ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti