lauantai 26. huhtikuuta 2014

Is Lucky To Be Happy

1jojojoTuntuu niin kesältä! Oon niin onnellinen siitä, että aurinko lämmittää paljaita olkapäitä. Oon onnellinen, että mulla on teidät kenen kanssa istuin koko päivän laiturilla ja puhuttiin elämästä. Oon onnellinen siitä, että mulla on tilaisuus toteuttaa mun unelma ja että kerrotte kaiken menevän hyvin, mun hermoilusta huolimatta. 2jojojo Täällä on niin paljon onnellisuutta, juuri polkupyörällä ajamaan oppineen pikkupojan hymy, uuden kesämekon löytäminen, uusiin ihmisiin tutustuminen, vanhojen ystävien näkeminen, pitkään valvotun yön jälkeen nukahtaminen omaan sänkyyn, aamupalaksi syödyt korvapuustit, halaukset ja lasillinen shampanjaa3jojojojOn onnea olla onnellinen3jojojo

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia ja oot niin kaunis!:) Ja oot niin ihanan positiivinen :*Mustakin tuntuu, että oon nyt tosi onnellinen!

    http://createthedreamm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos Lotta! <3 oi sulla on ihana blogi rupeen seuraa!

      Poista