sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Stripes & Jeans

bbbblogitakki vero moda // t-paita ginatricot // lippis ginatricot // farkut ginatricot // kengät converseIMG_5719bblogitakki h&m // pitkähihainen esprit // farkut wetseal // vyö h&m
Heippa lukijat! 
Oon ihan rakastunu tummansiniseen ja raitoihin! Laivastonsininen ja valkoinen on aina olleet mun suosikki värit. Oon kyllä oottanu kevättä niin pitkään, että pääsen kokeilemaan erilaisia asuyhdistelmiänmitä mun mielessä on pyöriny, eikä aina vaan toppatakki ja villapaita siellä alla mikä on mun peruspukeutuminen talvella kun oon tällänen vilukissa.  Näissä muutamissa asukuvissa voisin samalla esitellä mun vaatekaapin uutuksia. Noi korkee vyötäröiset farkut on kyllä nyt ihan ykköset! Mulla ei ennen olekaan ollut korekeavyötäröisiä housuja ja noi on sellasta samanlaista kangasta kun dr. denimitkin, halvempi versio vain. Noi raitapaidat lähti eilen kaupunki riessulta mukaan, samoin toi lippis mitä oon pitkään halunnu. Mulla on ollut tosi kiva viikonloppu, tänään taitaa kuitenki ilta kulua kokeisiin lukemalla ja muutenki ihan kotona vaan rentoutumisella. Millanen viikonloppu teillä on ollut?☺


5 kommenttia:

  1. Oi oon kans innostunu noista "laivasto henkisistä" raitapaidoista! Haluisin kans tuommosen punavalko raidallisena !❤ Ihania asuja taas !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi toi punavalkoraidallinenki kuulostaa kivalta! Kiitos paljon lotta ♡(:

      Poista
  2. Tykkään kyllä tosi paljon näistä sun asuista! Sun blogi saa muutenki aina hyvälle mielelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää ihana kommentti, sait mut niin hyvälle tuulelle :)! Kiitos paljon Henni <3

      Poista
  3. Nice look dear, love your blog!
    Wanna follow each other? Please let me know.
    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    VastaaPoista