tiistai 25. helmikuuta 2014

Onnellinen tyttö

IMG_5620 Täältä ruudun toiselta puolelta kirjoittelee iloinen lomailija! Hiihtoloma osui kyllä just sopivasti tälle viikolle, edeltävän viikko oli täynnä kokeita, koulutehtäviä ja muutakin stressitasoa nostavia asioita. Viikonloppu meni aikalailla peiton alla voimia ja univelkoja keräilessä, irtokarkkien ja muutaman tv sarjan parissa. Sunnuntaina juteltiin mun tulevan au pair perheen äitin kanssa ja kun päivät oli löyty lukkoon olin onnellisempi kuin kukaan voi ikinä kuvitella! Perhe vaikuttaa niin ihanalle ja täydelliseltä siihe mitä mä siltä kokemukselta odotan. Eilen kuitenki tuli pari mutkaa matkaan, mutta toivottavasti nekin tässä selviytyy ja pääsisin toteuttamaan mun vuoden takaista unelmaa.me Oon tässä kotona vietettyjen päivien aikana tehny suursiivouksen vaatekapille, joka oli ihan sotkussa ja mullin mallin. Innostuin myös tohon mun vaatekaapin päätyyn askartelemaan "inspiraatio seinän"  Valitsin kuvia joista tulee mulle hymy ja minkälaisia asioita haluun kokea. Tosta tuli musta ihan kiva ja onnistunu!inpiration wallEilen suunnatiin jo Iran kanssa heti aamusta kaupungille, viikonloppu työt mielessä. Vaikka se neljä tuntia siellä vierähti ja monet kymmenet paikat käytiin läpi, jotain kuitenkin saatiin aikaseksi! Mulla on torstaina työhaastattelu, joka toivottavasti menee tosi hyvin ja jonkun näkösiä keikka / vklp töitä ois tiedossa☺ Muutamia lastenhoito keikkojakin on tulossa, joten eiköhän ne Berliinirahat saada jotenkin kasaan ja sekin unelma toteutuisi! IMG_5627Oon hirveesti koko ajan menossa kaikkialle ja mulla on niin motivoitunu ja hyvä fiilis päällä. Ootan kevättä ja kesää ku kuuta nousevaa, että pääsen toteuttaa mun unelmia ja kokemaan niin paljon uusia ja erilaisia asioita. Haluun myös kehittää tätä blogii, koska nää mun Suomi postaukset rupee tuntumaa musta jo ihan tylsiltä. Paremmin kesälläkin pystyn sieltä Espanjasta tekemään blogia enemmän mun tyyliseksi ja "omaperäisemmäksi". Millaisia suunitelmia teillä on tulevalle kesälle tai muutenkin tälle vuodelle? IMG_5632

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi! Musta olis aika huippua, jos tekisit sellasen postauksen, missä olis susta kuvia niinku nuorempana. :) Vaikka ihan vauvaiästä tähän päivään esim. koulukuvia ja muita kuvia ja jotai muistoa tai jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon! :) Oi kuulostaa kivalta idealta voisin kyllä jossain vaiheessa koittaa toteuttaa ton!

      Poista