maanantai 23. joulukuuta 2013

2013

Vuosi 2013 on lopuillaan ja illan kuluksi päätin koota vuoden aikana olleita asuja. Talvelta ei löytynyt oikein materiaalia, kun ei silloin vielä ollut kunnon kameraa jolla kuvailla. Tää oli kyllä ihan hauskaa katella mitä kaikkea sitä vuoden aikana on päällensä pistäny. Mun tyyli oli siihen ysi luokkaan asti tosi tylsä ja sellanen massa. Villatakki ja farkut oli varmaanki se perus asu, enkä oikein uskaltanut kokeilla mitään massasta poikkeaavaa. Jossain vaiheessa sit rupesin miettimään enemmän mitä vaatteita ostan ja miten niitä voi eritavoin yhdistellä. En oikein osaa kuvailla mun tyyliä. Tykkään tosi klassisita ja pienillä yksityiskohdilla maustetuista asuista. Mutta sitten välillä saatan kokeilla jotain ihan mun normi tyylistä poikkeavaa. Eniten saan inspiraatiota We heart it:sta ja muista blogeista. Nykyään oon paljon tarkempi mitä kouluunkin esim puen päälle, ennen vedin varmaan ensimmäiseksi vastaan tulevat vaatteet kaapista. Korut on mun lempiasuste. Oon myös oppinu käyttämään tänä vuonna kelloa, vaikka ennen tuntu ettei se oo yhtää mun juttu. Samoin tuo kultanen ketju kaulakoru on ollu vuoden suosikki ja se on myös vilkkunut melkein joka asussa. Ihastuin myös karvaliiveihin - ja kauluksiin. Ennen en ois ikinä kuvitellut sellaisia mun päällä ja oisin pelännyt näyttäväni ihan venäläiseltä rouvalta, haha. Löytyykö teiltä erityistä lemppari asua tosta mun vuoden asujen kollaaseista? :)

6 kommenttia:

  1. Oi niiin ihania asuja ! Oon ihan kateellinen :o ja oot vielä niin kauniskin! :)

    http://viivimatilda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon Viivi :)! Ja hyvää joulua sulle!

      Poista
  2. Oo kuinka ihana tyyli sulla on, täyttä rakkautta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi ihanasti sanottu! kiitos kiitos paljon ♡

      Poista
  3. ihania asukokonaisuuksia! :)
    http://ppiiu-welcometomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista