tiistai 12. marraskuuta 2013

Lately

IMG_4754Maailman ihanin kappale, kuunelkaa toi linkki. En tiiä miks, mutta toi herätää mussa ihan hirveesti tunteita ♡ Tossa ylempänä on kuva mun tekemästä isänpäivä illallisesta. Yrttimuffinsseja, kanasalaattia, shusia ja jälkiruuaksi tein mango mousse kakkua. Tunsin itteni kunnon perheen äidiks kaiken ton kokkaamisen keskellä, hahminäkkkkk1. Innostuin yks aamu stailaamaan mun pikkusiskon ja yritin tehä sille samanlaisen arki meikin kun mulla. En nyt tiiä tuliko meistä yhtään sen samannäköisempiä ☺ 2.Yks torstai iltapäivä ja pari tuntia keskustassa oottelua. Thai ruoka maistuu aina vaan niin paljon paremmalta kun mäkki/subi ruuat. 3. Mun kaveriporukassa on nyt joku terveys intoilu vaihe ja leffaherkut on vaihtunu vähän terveellisempiin vaihtoehtoihin. Joudun vissiin syödä yksin herkkuja ainaki siihen asti että noi antaa periks, haha! 4.  Tosi hyvä ja kantaa ottava suomalainen leffa vähään aikaan. Suosittelen!
IMG_4755minäkk1. Mun siskon lastenosastolta löydetystä karvaliivistä on tullu mun yks lemppari asuste. Aina "vahingossa" eksyny nykyään mun vaatekkaappiin ;) 2. Vähän erilainen koulupäivä oli tänään Felmannilla. Kuuneltiin erilaisia luentoja tiedepäivillä. 3. Sinuhen deli on nykyään ihan ykkösruoka paikka mulle! 4. Lauantain asuaIMG_4757

2 kommenttia:

  1. Mistä kaupasta toi karvaliivi? Tosi kivan näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h&m viime vuonna tosin ostettu, kiitti :)

      Poista