keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Dear Santa

dearsanta Nyt mäkin sain vihdoin aikaseks koota kaikki mun joululahja toiveet tänne blogin puolelle.  Porukoilta toivon eniten tota helmikuussa Suomeen tulevan Jason Derulon lippua, jotka tulee itseasiassa jo ens maanantaina myyntiin. Pakko päästä! Tuolta löytyy myös mun kauan etityt täydelliset ginatricotin polvisukat. Must tuntuu etten osaa niitä mun tyyliin yhdistää mutta talvisiin  koti-iltoihin ainakin sopii täydellisesti. Ois myös kiva saada jatkoa mun Gossip Girlin nelos tuotantoon, ois jotain tekemistä lomalla ainakin, haha. Rakastan kynttilöitä, joten saada parit tuoksukynttilät kin ois ihania . Oon myös kyllästyny jo kaikkiin mun lakanoihin ja toi H&M:n pussilakana setti on niin kiva!  Sitten löytyy myös longchampin pienempi versio mustana ja totta kai lahjakortit ja suklaa on myös aina tervetullutta :)

Löytyykö teiltä samoja toiveita? 

1 kommentti:

  1. Suklaa,tuoksukynttilät ja lahjakortit,niitä minäkin toivon :-)

    VastaaPoista