sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Sunnuntai

IMG_4355Tulin aamulla jo aikaisin kotiin Claudialta. Oltiin viime yö niillä ja katottii leffaa ja juteltiin aamuyöhön asti. Silti ihmeen reippaana olin jo kokkailemassa sunnuntai aamupalaa täällä kotona meille. Tälläset rauhalliset aamut on ihan luksusta.
IMG_4365Tuolla ulkona on mun mielestä jo ihan talvi. Koiran kanssa lenkilläkin mä oikeesti jäädyn vaikka mulla on toi toppatakki ja sit noi kivat raekuurotkin on ihan mukavia. Onhan se aina ihana kun tulee ensilumi, mut tää syksy ei kyllä sit kauaa kestäny. 
silmä Mun hiuksii tuli eilen pientä muutosta. Nää on nyt pikkasen lyhyemmät ja vaaleemmat. Aattelin eilen ottaa niistä muutamat kuvat mut sit yllätti toi raemyrsky ni jää kuvailut jollekin muulle päivälle☺leffailta Oon löytäny mun tylsille koti illoille pelastuksen (klick). Tuolla on kaikki uudetki leffat, ja niitä on nää viime illat menny katellessa. Niissä ei kyl oo tekstityksiä, mut ainaki sit oppii samalla, hah. 

               Oon huomannu että mulle on kertyny hirmu suuri määrä uusia lukijoita tosi lyhyessä ajassa. Kiitos kaikista kommenteistakin mitä ootte laitellu ja tervetuloa kaikille vaan seuraamaan tätä mun blogia! ♡

20 kommenttia:

  1. oot kaunis ! :) ja nutella on parasta ;)

    ♥: http://inkaws.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana blogi! oot myös kaunis ja tyksin sun bannerista! :)

    http://run-you-fool.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Bongasin siun blogin tuolta naamakirjasta, ja vähän selailin blogiasi ja ihastuin! Yleensä en ihan kamalasti lue lifestyleblogeja, mutta kauniit kuvat koukutti tällä kertaa. Todella ihana blogi siulla, ei voi muuta sanoa :) ♥

    http://bblingblingbarbie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti<3 kiitos kiitos paljon ja kiva kun liityit:)

      Poista
  4. ihana blogi ! :) liityin

    http://ffnormal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. niin mistä katot leffoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks toi linkki toimi:o www.megashare.info

      Poista
    2. jes kiitti! (: oon ettiny kauan jotain tollasta! kitti!

      Poista
  6. Kivoi kuvii ja tosi mielenkiintone blogi, oot tosi kaunis kans (: Liityin lukijaks (: käy tsekkaa mun blogi http://negguuzmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja tosi mukavantuntuinen blogi! liityn ♥

    http://veerakristiinaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Siulla on aivan ihana blogi! ♥

    Osaat kuvata todella hyvin (: Aloin vasta tässä äskettäin lukee tätä ja jäi kiinnostaa 1. Mikä kamera siulla on? 2. Tunnut matkutelevan tosi paljon, nii miks? Tai siis miten sie pystyt matkustelee noi paljon, huvinvuiksiko vai joki syy? :DD Toivottavasti ymmärsit kysymyksen idean :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon <3 meijän perheellä on canon 600 D, eniten se vaa mun käytössä on ollu :) En koe et matkustelisin nyt ihan mitenkää kamalan paljon. Nyt tänä vuonna mentii perheen kaa Irlantii koska mun kummit asuu siellä ja samalla sit käytii Englannissakin. Mä rakastan matkustelua yli kaiken ja toi Kreikan matka oli mun omakustantama koska halusin käyttää mun rahat siihen :) Nyt ens vuonnakin on matkustelua kyllä aika paljon kun lähetää new yorkkii joka on ollu perheen haave jo pari vuotta ja sit lähen yksin au pairiks kukaudeks kesälomalla jonnekki päin eurooppaa :) Eli yleensä ihan vaa huvin vuoks, toki just irlannissa oon käynny tosi monta kertaa just sen takia että sukulaisia siellä :) Ja mun luokan kaa ollaa pari kertaa ollu ulkomailla. Toivottavasti sait nyt jotain selvennystä en tiiä ymmärsinkö nyt sun kysymystä oikein :D

      Poista
  9. Aivan ihana blogi ! Kuvat on tosi kivoja ja kirjotat fiksusti :) liityin ehdottomasti lukijaks.

    http://kuinkapaljonrakastan.blogspot.fi

    VastaaPoista