sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Hetken maailma on tässä

aaaaaIMG_3801bbb Aamulla jäin makoilemaan sänkyyn moneksi tunniksi käpertyneenä peittojen alle, eikä ollut kiirettä minnekkään. Mua hymyilyttää ihan hirveesti. Aamulla ensimmäiseksi luen sun viestin ja sen jälkeen mun päivää ei voi enään pilata mikään. Eilen oli pimeetä, kun kävelin kotiin ja mulla oli kylmä, ei haitannut etten tuntenu mun käsiä ja se pimeä hiekkatie tuntu ikuisuudelta. Katoin tähtiä ja tajusin että oon hirvittän onnellinen, mulla on kaikki...sinä, enkä tarvi muuta.

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus!<3 Kauniisti kirjotettu teksti c:

    VastaaPoista
  2. superkiva postaus, oot tajuttoman kaunis !
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! ♡♡
      sullaki on tosi kiva blogi!

      Poista