torstai 19. syyskuuta 2013

Big Crush

IMG_3835
Tänään vihdoin ja viimein postiin oli saapunu maailman ihanin lahja mun brasilialaiselta sukulaiselta. Oisitte nähny mun ilmeen, kun avasin paketin ja sieltä tuli esille noi 16 cm ihanuudet. Nyt vaan äkkiä jotkut juhlat, jonne voisin mennä kiduttaa mun jalkoja noilla tappaja koroilla, haha!
minäääääääääkoko
Happy me going to school. Oon nyt kaks viikkoo menny vasta kymppiin kouluun, kun muut on kitunu matikan nolla kurssilla. Ois varmaan munki kannattanu ja myöhemmin tää laiskuus varmaa vielä kostautuu. Mut nyt on pakko stempata sen aineen kanssa, koska siirryin viime viikolla pitkään matikkaan, ja tosiaan mun päättötodistuksessa numero tais olla kutonen...
serranot
Läksyt on jäänny viime aikoina vähän viime tippaan...Yllättävän moni tunti on vierähtäny Serranoihin seurassa.
IMG_3829
Uusi ihana talvitakki. Nyt vaan kylmiä ilmoja ootellessa ☺

12 kommenttia:

  1. Mul on smanlaiset kengät Louboutilt:) ja IHANAA takki!! tykkään hirveestii!


    training-diaries.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi noi on kyl ihanat kengät! hihi kiitos:)

      Poista
  2. Haha, mulla on ihan sama, että Serranojen seurassa tulee vietettyä aikaa paljon enemmän ku läksyjen kanssa ;D;D ups... ;D Mut ihana takki!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on vaa paras sarja ikinä !! kiitos :)

      Poista
  3. Äh, mä vain en jaksa tajuta, miksi te naiset tarkoituksella haluatte rääkätä itseänne tuollaisten korkokenkien kanssa. Ihan rupeaa omiakin jalkoja särkemään, kun vain ajatteleekin, että joku kävelee tuollaisilla. Mutta koska nyt olet ilmeisesti päättänyt unohtaa terveen järjen ja käyttää noita kenkiä, niin yritä nyt ainakin pysyä pystyssä niiden kanssa :)
    JN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm eihän ne mukavimmasta päästä oo, mut kauneuden vuoksi kannattaa välillä kärsiä;) tulee naisellisempi olo eikä mekon kanssa oikee muut kengät sovi. yritän yritän :)!

      Poista
  4. Upeet kengät ja ihana takki! :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. vau, ihana takki! mistä se on? :)

    VastaaPoista