sunnuntai 11. elokuuta 2013

Confirmation party

IMG_3004
Marttakerho kokoontuu viimeisen kerran. Meijän ihanat pojat ♡
IMG_2983
Parhautta ♡



Desktop5

IMG_3009
Ihanimmat pikkaset ♡
Desktop6
IMG_3010
Tarun rippijuhlissa♡
IMG_3018IMG_30429486277531_a3338f2eb6_c Viimeinen kesäloma päivä meni juostessa paikasta toiseen helvetin korkkarit jalassa. Mun jalat on varmaan halvantuneet 8 tunnin seisomisen jälkeen. Aamulla oli noitten pikkasten konffis juhla ja tuli ihan oma konfirmaatio mielee, miten siitäki voi olla jo vuos kun ite pääs ripille... Muutamia tunteja vierähti kun kierreltiin isosporukan kanssa juhlissa laulamassa ja iltapäivästä pääsin vihdoin Tarun juhliin juhlistamaan mun murua. Koko isoskokemus oli niin kiva että tähän ei mun leirit todellakaan jää. Mulla on ollu ihana kesä ja niin monia muistoja rikkaampina palaan taas kouluun. Vähän jännittää kun nyt alkaa lukio, enköhän mä selviä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti