keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Victoria`s Secret

 
Helou taas! Vihdoinkin toi mun victoria`s secret tilaus tuli, ollaa menos luokan kanssa tän kuun puolivälissä Tallinnaan kylpylään, eikä mulla ollu bikineitä ni päätin tilata tuolta noi. Ne istu ihan täydellisesti ja tuli siis ihan parin viikon sisällä. Postikulut oli kyllä aika kalliit...
Sunnuntaina siis olin leffassa kattomassa sen "mama". Meitä oli viisi tyttöä joten yllätys yllätys oli enää hajapaikkoja jäljellä, mutta halutiin nähä se ni jokainen istu sit yksin. Se oli ihan kamalaa ja noloa. En oo ikinä ollu leffas yksin ja toi oli viel kauhuleffa. En voinnu takertuu kenenkää ni siellä nurkassa sitten ihan paniikkissa olin tarrautunu mun muumilimuun. Vika kerta ku meen yksin!!
Mulla on ollu vähän huono olo pari päivää, varmaan tulos kipeeks, mut on ollu pakko raahautuu kouluun, koska meijän kemian jakso loppuu kohta ja oon muutenki ihan jäljessä. Nytki pitäis olla lukemas kokeisiin...hups!

20 kommenttia:

  1. Kivat noi biksut,mistä tilasit ne & minkä merkkiset ne on? :)

    VastaaPoista
  2. Mukavan olonen blogi, jään seuraileen!
    Käy toki munkin blogia kurkkaamassa !

    http://thisisgameonlyforme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. paljonkos niitä postikuluja sitten tuli? Itekki haluaisin tuolta vs:ltä tilata... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei kyllä ihan 2e :D riippuu varmaan aika paljon siitä paljon ja kuinka kalliilla tilaa mut toi mun yläosan pelkkä postimaksu oli n.25e

      Poista
    2. koitan neuvotella et sais 2e :)

      Poista
  4. Blogillasi on ihana ulkoasu sekä se on täynnä upeita kuvia :) i like!

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana blogi ja oot todella kaunis ! Toi banneri on upee <3

    Käythään kattoon meiän blogin :)?

    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) ihana blogi myös teillä

      Poista
  6. paljon tuolta VSltä tulee postikuluja, siellä olis yhdet tosi ihanat bikinit, mutta mietin että onko ne tullit sitten jotain 50e kun noi itse bikinitkin on se viiskymppiä? :D

    www.chaasingthesun.blogspot.fi toivottavasti tykkäilet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua en osaa kyllä sanoa, mut sen näkee sieltä ku meet siihen ostamistilaa siel ni siin "kassalla" pitäis näkyy se postikulujen hinta, ennen ku tilaa :) Varmaa jtn reilu 20e...Tullimaksuja ei mun mielestä tuu jos ostokset on alle 100e

      Poista
  7. Ihanan hempeitä kuvia :)

    http://ruusukerottaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. oot kaunis ja ihanat hiukset :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista