sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Ostoksia

Tässä näitä mun Hesan ja Tallinnan ostoksia, en oo kyllä pitkää aikaa käyttäny näin paljon rahaa vaatteisiin, mut oon tyytyväinen noihin kaikkiin, eikä tullu onneks mitään heräteostoksia. Toi mekko on mun suosikki noista, en malta oottaa kesän juhlia missä tota ihanuutta pääsee käyttämään. Hyviä löytöjä oli myös esim. noi tummansiniset housut mitä oon pitkään ettiny ja hintakin oli vain 7e, samoin toi zaran farkkuliivi oli 22e, tosin lasten puolelta, haha! 
Mitä te tykkäätte?  ♡
h&m
Longchamp

New Yorker

Bershka

bershka
Zara
Bik bok




10 kommenttia:

  1. tosi ihania ostoksia♥ varsinki toi farkkuliivi ja mekko on iha lemppareita noista, oon kade!:D

    VastaaPoista
  2. hei täydellinen farkkutakkI!
    just semmonen mitä oon ettinyt<3
    ja toi mekko !! <3

    VastaaPoista
  3. ihana kukkamekko:) ja kaikki ostokset on tosi kivoja!

    http://dreamoffi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. vau mikä mekko! Paljonko toi ihanuus maksoi? <3

    VastaaPoista
  5. Vitsit miten nätti toi kukkamekko! :) <3

    VastaaPoista