keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Christmas in the countryside

Joulu sujui rauhallisin merkein Savossa serkkujen ja vaarin kanssa. Jouluaatto kului syödessä, saunoessa ja kuulumisia vaihtaessa. Innostuttiin myös katsomaan tvstä mun lapsuuden suosikkia, Eemeliä :D Vaikka me kaikki valvottiin aika myöhään, mä halusin välttämättä lähteä seuraavana aamuna joulukirkkoon ja vaikka yleensä mä olen se joka joudutaan aamulla kiskoa ylös, heräsin aamu kuudelta reippaana tyttönä! Mun mielestä perinteet on parhaita ja oli ihana tunnelma kun oli vielä pimeetä ja korkon kellot soi, ja viereisellä hautausumaalla loistaa sadat kynttilät, ihan kun tähdet. se oli mielettömän kaunista ja sen aikaisen herätyksen arvoista :)

  


















4 kommenttia:

  1. Oi ihanan talvisii kuvii :) käy kattoo meijän uusi blogi http://headingforarelationship.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista