sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Isko :)

Ihanaa! Mulla ei oo nyt 2 viikkoo koulua. Huomenna saa herätä vasta 08.30 ja keittää rauhassa aamukahvit ja lukee uusimman miss mixin ja lähtee sit töihin mamma mariaa :). Tää on mulle niin luksusta, arkiaamuina äiti joutuu huutaa mut ainaki 1000 kertaa aamupalalle, mutta kun en reagoi se on se joka loppujen lopuks repii mut sängystä ylös. Meen sit aina nälkäsenä, koska en oo ehtiny syödä ja hiukset takussa kouluun :DOdotan tota tet-jaksoo innolla, ainoo et pelkään et kun en käytä silmälaseja, vaikka tarvisin (älkää kysyky miks ) pyörin siel sit puolisokeena ja sen takii työt kusee :D Mulla on ollu tosi kiva viikko. 5pv oli Emman 15 vee sleep overs partyt, oli kyllä tosi hauskaa :) Oon käynny myös Irankaa torstaina leffassa ja kahvilla tyttöjen kanssa. Torstaina ilta meni isko leirille pakkaamisessa ja kokeisiin "lukemalla", tulee taas varmaa niin "hyvät" numerot..Isko leiril oli tosi kivaa. Siel oppii tuntee uusii ihmisii paremmin ja rupee miettii omaaki elämää vaik siel pidetää myös hauskaa :) Heinäsaari on hyvä paikka noille leireille, paitsi nyt siel oli ihan törkeen kylmä ja mun kengätki uppos vaik mihin muta/vesi lätäköihin :D Ps  pahottelen taas näitten puhelinkuvien laatua...

https://www.youtube.com/watch?v=f8E9DyBj-ms










1 kommentti: