perjantai 28. syyskuuta 2012

One big happy family !


Mulla on maailman ihanin luokka! Oon tuntenu melkein kaikki jo 3 vuotiaasta lähtien ja viettäny melkein koko elämäni heidän kanssa. Meijän luokka on oikeesti ku perhe, ollaa katottu toistemme naamoja niin kauan, ollaa huudettu naama punasena toisillemme, itketty toisten olkapäätä vasten , naurettu tuhannet kerrat vedet silmissä, liittouduttu opettajia vastaan, puhuttu yhdessä muista paskaa...Meillä on hirmusesti muistoja ja tuun tietää etten unohda näitä ihmisä koskaan ne on mulle vaan niin rakkaita! Ollaa aina voitu riidellä kunnolla, koska tiedetään et vaikka sanois mitä se toinen ei koskaan lähde pois:) Oon niin onnellinen et oon saannu tutustuu näihin kaikkiin, harva luokka on yhtä yhtenäinen kuin me. Muut luokat dissaa meitä ja pitää meitä hulluina, niinhän me varmaan väähän ollaan :) Ollaan tosi meluisia ja opettajien painajainen, mut meijän läppä on parasta! Jokainen meist on ihan erilainen ja just se tekee meist niin hyvän ryhmän. En vois kuvitella itteeni muussa luokassa. Onneks melkein kaikki jatkaa samaan luokioon, etten joudu viel tän vuoden jälkee erooman muista. Love you so much!



2 kommenttia:

  1. oioi mun kullat siinä vierekkäin tuitui hyi hemmetti kuka toi on jolta kasvaa porkkanaa päästä huhhu

    VastaaPoista